zondag 12 januari 2014

Zo stoer......So tough.....


Ik kreeg met de kerst toch nog een superr kado van hemmes ...ja ja ..ik weet het alweer een.....kijk even mee.....

When it was Christmas i have had another great gift  from my husbunny....yes i know the second......look here.....


Een heel groot kado stond te wachten om te worden uitgepakt.........

A very big gift was waiting to be unpacked.......



Een super grote  oude trog !!!..echt mega !!! zo stoer...zo blij mee.....

A super large old wooden box !!!..really big !!!...so tough...me so happy .......


Kan ik mooi al mijn tijdschriften in kwijt......

I can put all my magazines in......

 

Die hemmes weet wel waar ik van hou hoor !!!.....

My husbunny knows what i love !!...



Kijk hem nou staan .....ik ben er zo zo zo zo blij mee......!!!

Look at that ...i am so so so so so happy with it ....!!!


Iris denkt wat is ze nu toch weer druk aan het doen.....??

Iris thinks what she is now yet again busy doing ....??


Dit moest wel even een ander plekje krijgen.....

This really had to get another place......


En kerstboom weg.....weer even iets anders.......jullie hadden het vast al gezien ......

And the christmas tree away.....something new.....you have probably already seen....

Fijne dag allemaal....x !!...Have a nice day....x !...

86 opmerkingen:

Patty Sumner zei

I love your big box. It is perfect for your magazines...What a great gift.. I would be happy with that too. Have a great Sunday.. Blessings!

Angelsdoor * Penny zei

hello dear friend,
I love your wooden box! What a sweet gift.

Red Rose Alley zei

It's nice that your husband knows just what you like, Ria. What a big charming box for all your wonderful magazines and books.

I hope you have a peaceful Sunday, my dear Ria.

Love,
~Sheri

Castles Crowns and Cottages zei

HAHAHAHH! I was expecting to see Irish GET IN THE BOX! I have a cute Pinterest photo of a yellow lab laying in a rectangular flower box! teeheheeehehe

OH RIA, THIS IS A GREAT BOX! It will be perfect for your magazines and books! You are such a beautiful friend my dear...BIG LOVE TO YOU! Anita

Geli zei

Dear Ria!
Your husband is sooooooo great ....
I think it was difficult for him to find such a treasure!
Wonderful idea with the magazines.
I wish you a beautiful sunday dear Ria!
With love,
Geli

Hann¥ zei

Wat een stoer cadeau Ria......je tijdschriften staan mooi in dit pronkstuk.....wat een lieverd is Hemmes toch!
Geniet er maar van...
Fijne zondag!
Liefs,Hanny

Housebythewaterhole zei

Hoi Ria, lieve man heb je toch… zo'n prachtig kado, héél mooi die trog en handig voor je tijdschriften, staat ook mooi hé, net als de ram en veel andere spullen zag ik de trog ook al vaak langskomen op het blog…alleen kan er ik momenteel nergens ééntje kwijt :-( jammer want hou er veel van ….eens goed nadenken…haha….En Iris ziet er zo een lieverd uit kan je zo van houden hé van je honden…..
Geniet van je trog, je zondag en van Hemmes….
lieve groeten kathy

Mirjam zei

Hallo Ria,
Wat een prachtige trog is dat. Wat een super mooi cadeau. Nou, hier kun je zeker wel heel wat tijdschriften in kwijt... Staat heel mooi...
Je header vind ik ook weer prachtig...
Fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

ETT RÖTT MONOGRAM zei

It is a wonderful gift, old wood is so beautiful.
Happy sunday Ria
Hugs
AnnaMaria

Zaanse Zolder zei

Wat een handige bak! Echt stoer.... en bovendien heeeeeeel lief van je man!

G-STYLE zei

Ook zonder kerstboom alweer heel gezellig .
En wat een prachtige trog heb je cadeau gekregen!

Jouw man weet , net als die van mij , wel wat leuk is voor ons soort vrouwen ;-)

Geniet lekker van je mooie spullen en een hele fijne zondag verder .

Liefs van Gea

Saskia zei

Hij is heel mooi. Veel plezier ermee.
Groetjes Saskia

Blomkje en Wenje zei

Wauw! Wat een prachtig cadeau, Ria! Kan me voorstellen dat je daar enorm blij mee bent! Staat leuk zo met je tijdschriften.

Fijne zondag!

X Pietrik

Home and Lifestyle zei

Hier moet ik meestal iets influisteren en dan komt het vaak ook wel goed. Wat fijn dat Hemmes zo goed weet wat je mooi vindt, deze trog is gaaf en ook nog eens heel handig voor al je tijdschriften. Het verschoven hoekje staat er ook fraai bij, met al die takken vol bessen.

Fijne zondag Ria! Liefs, Ingrid

Patricia zei

Mooi cadeau Ria!!!

Easyliving zei

Wat een prachtige oude trog! Staat echt geweldig met de tijdschriften erin!

Groetjes Dinka

lien zei

Wat een prachtig cadeau inderdaad, daar kun je veel in kwijt! Fijne zondag!!

Sjonke's Kronkels zei

Oh wow, prachtig, die stoere trog!! Perfect voor je mooie tijdschriften :-)
Groetjes en fijne zondag,
Marion

Corine zei

Wat een mooie grote trog! Super!
Daar kunnen weer heel wat tijdschriften in. Staat mooi zo!
Fijne zondag verder!

Groet, Corine

marion anderson zei

dat is het toch he ria ? dat je van elkaar weet waar je elkaar blij mee kan maken, jouw blijdschap over de mooie trog is geluk voor hemmes, ga zo door en geniet ervan , liefs marion

Unknown zei

Wauw...wat heb je een mooi cadeau gehad Ria.
Leuk om je tijdschriften erin te leggen...super gaaf.
Fijne Zondag.

Groetjes,
Inge, my choice

Elisabeth zei

Het is toch heerlijk als je mannetje weet wat je mooi vind en dan met zoiets moois thuis komt
Liefs Elisabeth

It Is The way of life zei

Hij prachtig Ria wat heerlijk zo,n man die weet wat jij wil !
Fijne zondag !
Liefs ida

Castles Crowns and Cottages zei

LOVELY RIA! Good morning my darling friend and fellow LABRADOR lover! teeheeee

Beauty on the inside is the most everlasting, isn't it? May your inner beauty continue to shine as brightly as it does...you are my sunshine sweet friend. LOVE TO YOU! Anita

Athomebymy zei

Mooie bak .. en zooo lief van je man ... hij heeft smaak ..

Liefs Petra

The things I like to do zei

Gaaf.. je trog!Pas mooi bij je andere kado.Die hemmes toch!!

Anoniem zei

Leuk dat de mannen het door krijgen wat we mooi vinden (hoewel ik hier nog wel eens een hint moet geven, hihi). Je hebt een prachtig mooie trog gekregen! Die postzak ligt er ook al zo mooi bij!
Geniet er maar lekker van!
Fijne zondag!
Liefs, Peetje

Le Style zei

Super stoer! Super zo'n kadootjes man ;-)

Liefs,
Yet

What's in a day zei

Jouw Hemmes weet wat mooi is hoor, prachtig Ria, laatst was ik op zoek naar een trog, smaller dan die van jou, maar ik vond ze nogal prijzig:)
Jij hebt geluk gehad!!!

Lieve groet, Eefie

lia zei

Hij is prachtig, ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.

Fijne zondag Liefs

SOBERenSTIJL zei

Heel mooi je trog!.....groetjes Dorine

Bianca zei

Wat ben je toch weer verwend.......
Hij is prachtig.....stoere bak.
Liefs bianca xx

Indruk zei

Wat een stoer ding en wat leuk om daar je boeken en tijdschriften in te leggen! Pascale x

Claudia Leertouwer zei

Zo bijzonder dat jij en lief hetzelfde leuk en mooi vinden!

Unknown zei

Hi dear Ria! What a lovely gift! You can do so much with it...glad you found a home for your magazines, I probably would have done the same, too many magazines, not enough storage....excellent! Have a lovely week and thanks for always commenting on my blog. Sharon x

TexWisGirl zei

very nice gift for you!

Anoniem zei

Ah lieve Ria,
Wat een prachtige trog heb je gekregen. En je kunt er zoveel bestemmingen aan geven. Hemmes weet inderdaad wat je mooi vindt!
Heel veel plezier ermee!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

ooooo die is gaaf. Hou ik van zeg..

Ik heb zelf een oude bolderkar op de kop getikt... past die trog wel heel goed bij :)

xje Pieternel

Unknown zei

Hi Ria! Belated wishes of a happy new year! As I can see here you have received fantastic gifts from your husband! Lucky you! ;)
Many hugs!
Mara

Unknown zei

Mooi kado hoor Ria!
Maar ik denk dat Iris denkt, dit is wel n mooie mand!....ha ha
Fijne avond!
NIcole

Josephine zei

Heerlijke verwennerij Ria, erg
mooi je oude trog.
Ideaal inderdaad voor al je
woonbladen......

Fijne week meis,

Liefs
Josephine

Alie zei

Vind ik ook zo leuk zo'n oude trog voor onze hond. Ik denk dat jouw hond er niet in gaat passen hahaha

A fresh start of me zei

Heerlijk om even verwend te worden Ria...
Staat super mooi en is ook nog eens handig.
Veel plezier ermee.
Groetjes Chris

A fresh start of me zei

Heerlijk om even verwend te worden Ria...
Staat super mooi en is ook nog eens handig.
Veel plezier ermee.
Groetjes Chris

Le Patiné zei

Wauw wat een prachtig kado heb je daar gekregen zeg. En vind je olijfkransen ook echt zo geweldig mooi.
Onze pup is als het goed is het blondje op de foto.

Fijne week,

lieve groetjes,

Natasja

het moonhuis zei

Die troggen zijn altijd heel handig en sfeervol, mooi is ie hoor.
De rest is ook erg mooi!

Liefs Monica

I SOGNI DI CLAUDETTE zei

Bellissimo regalo. Felice anno.
un abbraccio claudette

little sweet things zei

Wauw, dat is echt een grote trog, mooi cadeau! Hebben de honden nog geen poging gedaan om er een hondenmand van te maken haha.
Groetjes, Sas

Unknown zei

Wat een prachtige trog heb je gekregen van Hemmes. Het lijkt me ook best moeilijk om jou iets leuks te geven, je hebt zelf ook zoveel leuke spullen in de winkel. Maar het is je mannetje toch gelukt. Groetjes, Nancy.

idémakeriet zei

Wouw zeg wat een prachtig kado heb je van je lieve mannetje gekregen.
Echt een pracht stuk waar je dol blij mee bent.
Je kunt er lekker wat in kwijt, hihi.
Liefs gerda

Catherine zei

Lovely gifts! Happy Sunday sweetie!
xo Catherine

Anoniem zei

Wat een leuke man heb jij, ik wil dat ook krijgen ;-)

Staat echt heel mooi, de overige dingen ook!

Liefs Saskia

Huize Kip Kakel zei

BLIJ,,wordt van zo'n kado!♥
Fijne week!

Shabby soul zei

Beauuuuuuuutiful!
It can host almost each kind of beautiful things!
Hugs to you sweet friend
Silvia

Anne zei

Super box...have a lovely week Ria:)
~Anne xx

Fågel Blå zei

Hallo Dear Ria!
Love your photos so beutiful!
Whish you a nice week
Kathrine

Ingrid zei

Hey Ria wat ben jij weer verwent zeg met al die mooie dingen....knappe trog hoor....liefs

Thuis bij Tjits zei

Wat een lief gebaar van Hemmes en wat is ie mooi!!

Liefs, Tjits

Beehive Needleworks zei

What a gift, presented with a loving heart.
Wishing you a splendid week Ria!
Sending hugs ...
Judy x

Huis in de Provence zei

Zeker stoer en prachtig!! Fijne week. Lieve gr. Mirjam

Creations by Marie Antoinette and Edie Marie zei

Happy New Year Ria!

The gift from your husband is wonderful!! It will be so fun to fill it up. My hubby surprised me with a silver tea set that I had seen months earlier at an antique mall. He remembered, so sweet.

Blessings, Edie Marie

renae zei

Yes, I love the "January Thaw" when we get it. But yesterday and today are indeed "deep winter January" again. Thanks for your blog love, sweet Ria!♥

Angelsdoor * Penny zei

Thank you dear Ria! So happy you enjoyed the puppets.
Yes, that is a pink mason jar.
I found it a the .99cent store. Can you believe it? I also picked up 3 purple ones.
love

Pierelantijntjes zei

echt Geweldig Ria!!! Wat een idee zeg. kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent!
fijne avond verder, liefs Ester

Marcela Gmd zei

Nice gift!!!
Have a good week!!!:)))

Besos, desde España, Marcela♥

La Blomst-Living zei

Gaaf cadeau zeg, handig als je man weet wat je mooi vindt en het dan nog geeft ook! Bofferd! Lekker van genieten!
Liefs, Linda

Anna zei

Idea grandiosa vintage..una mangiatoia come porta riviste!
Un bacione cara Ria
Anna

Draffin Bears zei

Hi Ria,

Tried leaving a note before but don't know what happened.
Love the Christmas gift and good when your husbands knows what you like and want.
Enjoy the week
hugs
Carolyn

Liefde voor kransen ♡ zei

Hoi Ria! Daar ben ik weer :)
Wat een ontzettend gaaf cadeau!!
Echt een pronkstuk!! En wat lief dat hij dat voor jou gekocht heeft! Liefs Lindy

Teresa zei

Most of the times men choosing items for the home are so clueless aren't they? But your dear husband nailed it.
It's so you that you won't help feel a flood of love coming from it whenever you look at it and add this and remove that.
Enjoy!
Teresa

Sylvia zei

Inderdaad een super cadeau, Ria, zo lief van je man !
Fijne week,
Sylvia

Unknown zei

Everything looks so pretty my friend.

Hope you have a Happy week.

Hugs~

Plenty of Presents zei

Ik heb je berichtje bij mij gelezen. Wat naar en sneu...Geniet lekker van het leven en wat een heerlijke kerel heb je!!! Wat een mooi cadeau. liefs Paula

Krek wak wou zei

Rein heeft je inderdaad goed verwend, Ria! Wat een super cadeau! Die trog is prachtig! Ik snap het helemaal dat je er blij mee bent!
x Nicole

Anoniem zei

Je bent flink verwend,haha fijn is dat he,ziet er gezellig uit bij je,fijne dag,lieve groet Musje.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Lieverd ♥..
bedankt voor je lieve♥ berichtje ♥..je posten zijn weer prachtig♥ en
kan ik mijn adres naar jou mailen kon je mailadres niet vinden..;(
Heel veel liefs Gaby..♥XX

Nancy zei

Love that box -- so many uses! You have a very thoughtful husbunny! xo

Homemade Home zei

Hallo Ria, Iris denkt niet wat is ze nou weer aan het doen!!! Die denkt lekkere grote voerbak heeft het vrouwtje voor me neergezet ""Jammie"" Ha Ha.
Hij is heel stoer, mooi hoor.
Lieve groet Nelly

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

jaja ook helemaal mij ding wat een lieverd en wat is hij mooi prachtig wat kan je dan blij zijn he en ja dan moet er weer geschoven worden in huis ...prachtige sfeerplaatjes ... even antwoord op je vraagjes lieverd ja noten gewoon even in droge koekenpan ..en ik heb gewoon halve reep chocolade reep gesmolten was iets meer maar gewoon er door gedaan ... ik doe altijd alles op gevoel hihihih fijne week lieverd xxx roos

Art and Sand zei

I love your box - how fun that you are storing magazines there.

I have to admit that with blogging, Pinterest and my iPad, I don't buy many paper magazines anymore.

Housebythewaterhole zei

Hoi Ria, ja ik denk dat ik het blauwe liever buiten op de oude kasten ga zien dan binnen,alles is hier binnen in aarde-tinten, het was eventjes mooi dat blauw maar ik denk toch niet helemaal mijn ding !! Maar ja we schuiven op tijd en stond en zo gaat het niet tegen steken … de vazen ben ik ook héél tevreden over…de kringloop spullen komen nog ben tevreden voor 27euro in totaal een boel mooie spullen mee…weer helemaal happy….leuk dat we nog van zo'n dingen gelukkig kunnen worden… :-)
fijne dag
lieve groeten Kathy

Anneke zei

Hoi Ria, lief dat je reageerde over mijn computer. Maar bij mij is er denk ik meer aan de hand. Veel blogs waaronder die van jouw krijg ik niet binnen. Echt BALEN joh. Het lijkt net of je er een beetje buitenstaat (muurbloempje). Dus neem me niet kwalijk als ik laat reageer op je blog hoor. Wat een prachtige trog heb je van hemmes gekregen. Och ik hou er van. Zo veelzijdig.

Wildflowerhouse zei

What a sweet thoughtful gift. I love it. Give that sweet dog a hug from me. Happy New Year!

Shane Pollard zei

Hello dearest Ria

Your husband is very clever to know what you love and to give you such a beautiful gift!
I would love it in my house too - wonderful for storing your magazines!

Lots of love for a beautiful year ahead sweet Ria.

Big warm hugs
Shane xox

Burlap Luxe zei

Oh, Ria,
Your husbunny is a husband to love :)
This is most likely the best gift I have seen from any man maybe forever :)
It's some type of dough box of sorts? What ever it was used for I can tell you I love it, and wish it were my box in a sharing post.
You beautiful lady, and such a creatively wonderful husbunny!!

Happy weekend and all it inspires.
Thank you love, for taking the time to visit my blog!
And sweet of you to comment before you left.

Beautiful posting to you.

Xoxo
Doré

Betty Manousos zei

dearest ria.
i love your wooden box!!what an adorable gift!
xoxo